24 juli 2011 - städtant!

16:50...mer än halva dagen har försvunnit iväg.

Vaknade alldeles för sent idag, låg kvar i sängen och kollade på Rederiet. Efter några avsnitt infann sig energi så då blev det frukost och sedan satt jag igång med att städa lägenheten, vika tvätt och diska. Det tog sin tid men nu är det skinande rent och jag älskart. Det må vara tråkigt, men fan så fräscht det blir efteråt :)
Tänkte skutta in i duschen snart och göra mig i ordning...ska träffa min man lite senare när han kommit hem från sin pappa!

Jag och katterna fick även slåss med ett gäng envisa getingar. Jag sprang runt med en sopkvast och kattrna försökte slå/bita ihjäl dom. Ett gott sammarbete slutade med att varenda jäkel fick möta sin skapare!




Äsch, tjuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0