23 juli 2011

Tjilivippen på er!


Ligger fortfarande i sängen. Orkar inte gå upp än, nördar Rederiet haha!
Vaknade klockan ÅTTA imorse så tvingade mig själv att somna om iallafall till 11.

Min fredag bjöd på spontnitet och vin. Hade inget att göra igår, så då gjorde jag mig lite snygg och sedan gick jag ner till min vapendragare Zarah. Vi bestämde oss för...eller det hände bara, att vi skulle sitta hemma och mysa med lite god dricka. Dock så hade ju systemet på stan stängt, så lite spontant så kuta vi upp till stan för att hinna köpa biljett och hinna med spånken ut till Hageby. Där köpte Zarah vin till mig (tack!), och Smirrnoff Vodka till henne :)  Knata vidare till Willys för lite "virke" och snask och sedan åkte vi hem igen.


Blev massa prat, skratt, musik, facerapes, kebabtallrik och mobbning av Scooby Doo på Tv. Sen fick vi ju även på hälsning av årets åskoväder! FYFAAAAN vad det small och blinka i hela Norrköping, helt galet. När jag satt och rökte så tror jag även att en blixt slog ner i- eller omkring Rådhuset, för hela skiten släcktes ner. Blev kolsvart, haha. Tror det höll på i nån timme, eller två iallafall. Både jag och Zarah satt helt gråtfärdiga där hemma :D
Det blev uppehåll iallafall så vid 2 knallade jag hem till min tjejer, som var helt förstörda när jag kom hem. Eftersom det var varmt oh soligt på kvällen när jag gick hemifrån, så lämnade jag mina fönster öppna så det inte skulle bli för varmt för dom. MEN, nu kom ju ovädret, och ja det måste ha skrämt livet ur dom :(


Haha vi vet hur man roar sig ;P


Supertack till Zarah iallafall för en oförglömlig galen kväll med divers knaserier! :D

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Moahahaha, klockrena bilder dock!!

2011-07-23 @ 14:43:56
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0