20 juli 2011

God middag!


Ni som läst mitt inlägg innan detta, ni vet hur början av min natt såg ut. När jag väl gjorde ett nytt försök till att somna om, så hade huvudvärken smygit sig på. När jag känner hur jag håller på att somna....så är nåt pucko som gör försök till inbrott i bil eller liknande!!! Det där jääkla billarmet stod och tjöt i säkert 10 minuter. Haha, min värsta natt på länge. Men men, fick sova några timmar på morgonen iallafall.


Idag då? Jo på mitt schema står TVÄTT! Dock så fanns det inga tvättider här förrän på måndag, så får ta med det viktigaste ner till min man som har tvättid idag och låna lite plats av honom :) 
Mellan maskinrna blir det nog lite film skulle jag tro. Han har börjat se de gamla Harry Potter för att minnas vad som hänt, så vi nästa vecka kan gå och se Dödsrelikerna del 2 ;P



Känner mig lite såhär idag; Trött, seg och jobbig i hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0