2 juli 2011 - It's on!

Jäklar vilket åskväder det varit under eftermiddagen!  Jag brukar tycka det är lite mycigt om det mullrar, men jag var fan inte kartig och bajja i brallan när åskan var precis ovanför huset! Blixt på blixt och så höga smällar tätt följt av det. Varenda fönsterruta skallra, så ovärt :P  Nu verkar det ha dragit bort, men hörde att det skulle komma ett oväder till.

Nåja, jag är redo för en kväll tillsammans med mina grabbar och Zarah. Vi ska fira Chris som fyllde år häromdagen :)




Ny klänning från H&M 149;-

Dags att tagga till för att sedan rulla neråt, möta upp Zarah och sedan vidare på paaarty.
Hoppas ni får en fin kväll, det tror jag att vi kommer få! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0