12 juli 2011

Hihooo! Nu är jag hemma igen. Vaknade runt 10 hemma hos min man, gick upp oh fixa mig och sedan styrde jag mina steg hem till mina tjejer. Haha alltid lika kul att komma hem då man möts av två suuuperlyckliga missar som ska gossa och prata tills mina öron blöder :D

Satt mig precis ner en stund efter att ha fixat allt åt dom där två, så täntke väl kolla mailen, leta efter lite jobb, försöka få ordning på CSN (studielånet osv) och bara ta det lite lungt en stund innan det blir att städa och ta hand om disken.
Vaaad gjorde Johanna igår eftermiddag/kväll då kanske någon undrar? Jo hon busa runt här hemma med tjejerna, tog en dusch och fixa för att sedan gå ner till min man. Väl där hemma så gick vi på en mysig promenad genom Folkparken i kvällsolen, samt köpte med oss lite gott hem. Planerna var väl att se en film som han ville titta på, men det sket sig så det blev Fotbollsmåndag och nattvättning istället ;)





Igår så var det en sorlig dag förresten. Kungen av Pronova fick somna in.
Även om det inte var min katt, så känner jag nog som alla andra som "lärt känna" honom, att man faktiskt kommer sakna honom otroligt mycket när man passerar utanför Pronovas dörrar. Med tanke på att jag mer eller mindre gick förbi där varenda dag, minst två gånger och alltid stannade till och pratade med han, så kommer det nu kännas konstigt när det inte finns någon att hälsa på längre. Tänker på Sigger mattar, det är aldrig lätt att behöva ta bort ett djur.
Vi är nog alla väldigt glada och tacksamma för Norrköpingskatten som förgyllde mångas dagar genom att befinna sig där.  Sov så gott lille Sigge♥

Kommentarer
Postat av: Matte Mikaela

Tack för att du ägnar honom en tanke. Han var en underbar katt som älskade alla varelser! <3 // Mikaela

2011-07-16 @ 19:55:56
URL: http://www.mikaelahard.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0