10 juli 2011 - helveteshuset!

Goood eftermiddag!  (kan bli mkt text, men det är ytterst intressant läsning!)

Vaknade kl 12 idag och sov mer eller midre bort halva dagen. Kommer senare till VARFÖR!

Fredag: Jag och min vapendragare Zarah bestämde oss för en tjejkväll!
Så möttes upp på stan, kolla runt lite och sedan blev det en snabbvisit på Systemet. Efter att ha lökat oss upp för den branta backen, samt tagit en chillpaus i skuggan vid Eber, så kom vi slutligen hem hit. Det blev musik, bus med missarna och så lite bus och alkoholhaltiga drycker. Hade ytterst trevligt må jag säga!
Avslutade kvällen med att shaka lite ass på Puls. Hamnade i ett tåg som blev lite för långt för att alalskulle kunna få plats, en kille sprang förbi och helt plötsligt hade jag en hawaii-liknande krans runt huvet...den tackar vi för! Den hänger så fint ute på hatthyllan nu. Följde Zarah hem, och sedan knalla jag den långa mööörka vägen tillbaka hem till mig, utan problem med onyktert folk eller liknande. Tack Zarah! Detta måste göras om. Bilder kommer sen.

Lördag: Låg hemma på förmiddagen/dagen med ett vidrigt migränanfall. Så glad över att inte vakna upp bakfull, men den lyckan varade inte längre. Inte nog med att jag knappt kunde möta ljuset utifrån, så bestämde sig mina grannar för att som vanligt, ösa musik på högsta volym. Det bästa med allt detta är att dom har en bas, som dom verkligen inte kan ha ställt in ordentligt vid ihopkopplingen. Det är nämligen så att varenda möbel här hemma vibrerar när dom kör igång. Som grädden på moset, så trodde väl tjejen ovanför mig att det var JAG som spela, så hon starta krig! Där ligger jag, helt oförmögen att kunna resa mig ur sängen, mellan två musikvåningar, och vill vid just det tillfället bara ha dödshjälp!
Avslutade iaf kvällen med att möta upp mina tjejor,- Kakan, Lina och Madde :)

Söndag: Att kunna somna inatt var helt omöjligt näst intill. Först så rejsa katterna runt till kl 3, då jag faktiskt kunde känna hur jag äntligen var påväg att somna. Klockan 4, hör jag hur grannen kommer hem, och åter igen sätter igång muskien. Inte nog med en vibrerande säg och höga toner av fjorrepop, så bestämmer dom sig för att bokstavligt talat ha efterfest på deras balkong (det var bara Magnus Uggla som saknades). Jag rusar upp, drämmer igen varenda fönster i hopp om att någon ska höra mig och få sig en tankeställare att klockan nu är 4 på morgonen. Men icke. Klockan 5 hör jag den sista Wooh-girlen skrika ett sista WOOH, sen blir det äntligen tyst. SÅ, jag fick tillfälle till att då somna klockan 6 imorse, och därav att jag sov bort halva dagen. Finns inget värre än dessa respektslösa figurer i detta helvetshus!


Har iallafall, trots mitt zombihuvud orkar ta disken och städat här hemma. Ska snart krypa in i duschen och sitta där någon timme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0