Trött Johanna

Oj oj oj!
Idag har jag...eller ah vi, varit duktiga!
Trottsade huvudvärken och tog tag i disken och sedan gav vi oss på tvätten.
Så nu är allt nytvättat, vikt och inhängt i garderoberna igen.

Den här veckan har varit förjävlig faktiskt, om man tänker på hur min kropp har mått.
Har det inte varit mensverk x10 så har det varit ryggproblem, illamående och migrän om vartannat.
hoppas på att allt bara ger sig snart och att jag faktiskt kan få EN dag då jag slipper klaga. Tycker så synd om Patrik som får stå ut med det plus mitt taskiga humör som ibland, utan mening, går ut över honom.
Men tror inte någon förstår hur ont jag faktiskt har, så det ger mig faktiskt rätt till att klaga.

Aja, ska väl ta hand om det sista sen fixa lite mat om orken finns. Dock finns ingen hunger men måste väl få i mig något iallafall.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0