To die for!

Ohoooo nu väntar jag spänt på svar från Malmstaden om svar om jag får lägenheten eller ej :)
Den var verkligen apmysig och killen som bor där nu har samma smak som jag när det gäller färg så tapeterna var kanon! Fanns även ett kök med, fatta, ett riktigt kööök. Haha :D
Skulle verkligen stortrivas OM jag nu fick den, ska inte hoppas på för mycket.
Frågade även lite om grannarna, som tydligen var lite skumma. Men behöver ju inte umgås med dom så. Annars verka allt kanon faktiskt. Balkong med, awesome!


Jag och Zarah på väg till visningen förut. Haha så sött! :D

Och på tal om vägen till, det hände något läskigt strax efter söder tull!
Vi kom och gick där på trottoaren, hade faktiskt uppsikt över varningsskyltar för snöras osv. Gick och prata och rätt som det är hör vi hur det knakar till och nedfarande kommer is blandat med fasad från husväggen ?! Vart tror ni det landa då? Jo, rakt i Johannas huvud. Mitt i alltihop, när skiten var på väg ner så skulle jag dra upp armarna över huvudet och då sträckte jag både axel och nacke så fick ju liiiite mer ont av det också! Attans. Men ska nog leta upp hyresvärden, för det satt nämligen inte någon skylt om snöras etc. på huset, vilket är deras skyldighet att sätta upp. Hade kunnat gå mer illa än vad det gjorde. Idioter. Vi gick inte ens enda in vid huset utan en bit ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0