Tattoo

God kväll gott folk!

Attans så sne i ryggen jag känner mig och som en liten bonus på det så har nacken bestämt sig för att göra ont också, härligt!
Har inte gjort ett någe för världen idag. Diskat lite, plockat iordning och sen faktiskt bara kollat på TV och lite sånt.
Vad är söndagar annars till för?

Har suttit ett bra tag och skissat på en ny tatuering jag vill göra så snart det finns pengar till det!
Eller rättare sagt två stycken, men får bli en i taget. Kommer bli grymt snyggt, men tänker inte visa bild på nåt förräns det är klart :)
Aja, tänkte bara kika in och skriva ett par rader innan jag kryper ner i sängen. Sov rätt dåligt inatt med så hoppas på att få somna innan kl 3 inatt iallafall. Blir att kliva upp tidigt imorgon bara för att ändra lite på dyngsrytmen.
Godnatt!

Som alltid så avslutar vi ju självklart dagen med tre avsnitt av Sopranos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0