Ommöblering!

Min rygg!
Har sprungit runt med lilla poppsy som nog är inne på sin sista vers om man säger så. Blåser mer än suger.
Poppsy är alltså dammsugaren, haha. Har städat, diskat och inhandlat lite gott tills folket kommer sen :)
Patrik är ute och övningskör i snövädret, hoppas det går bra och att det inte händet nåt. Jag är alltid orolig när han är ute på vägarna, haha. Men det kan nog bli en bilförare av han med till slut.

Passade även på att göra om lite här hemma. Det är ingen större föränding, sånt är tydligen läskigt enligt Patrik så vi vred bara runt matbordet ett halvt varv. Blev lite mer plats och såg lite bättre ut :)

Ytterst tjusigt!

Nae men nåt vettigt hade jag nog inte att berätta så jag tänkte slänga mig in i duschen en stund.
Japp, det blir fränare om man verkligen slänger sig, men jag kan inte lova att det inte uppstår skador på kropp eller badkar efteråt, haha.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Aaah, men lite öppnare blev de nog! ;) Inte så avdelat liksom. Men om du testar en mer kakao-färg på väggarna kanske..



hahaha, nee vars jag driver mest! xD

2011-01-04 @ 16:28:21
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0