Mini-shopping!

Både jag och Patrik blev förvånade över hur mycket vi hann med innan klockan 12 idag.
Medans han var på sitt möte satt jag kvare nere i receptionen, aptrött och hela tiden kom olika personal fram och fråga om jag visste vem jag skulle träffa, haha. Fick göra klart för alla att jag var sällskap till en som var på möte, men inte tusan gav dom upp för det.

Kila sen vidare till Ståhl för att hämta ut hyresavin, men den skulle vi tydligen få i början av nästa vecka. Så får hoppas att det inte påverkar pengarna. Pengar är väl det jag längtar mest efter just nu och det finns en anledning till det. När vi klev in på H&M för att köpa hårfärg bland annat så hitta jag hur mycket fina plagg som helst där inne! Blev så lycklig för en sekund, men det förstördes snabbt när jag insåg att kontot är lika tomt som det varit de senaste 6 månaderna.


H&M's egna hårfärg Espresso 49:- (Fungerar perfekt i mitt hår, behöver inget dyrt skit som inte sitter mer än 2 veckor) Vill bara få bort utväxten. Färgade svart sist, men mitt hår är brunt nu igen, haha.
Nivea creme oil shower 20:- Doftar supergott!

Jag och Patrik låg i sängen igår kväll och prata lite om min hårfärg, att jag egentligen från början är blond men alltid har valt att vara mörk istället. Men vi kom väl mer eller mindre fram till att när pengarna finns så ska jag besöka min frisör så han får ljusa upp mitt hår mer och mer. Tänker inte göra den där tabben att slänga i 3 blekningsförpackningar i hopp om att håret ska se bra ut efter, utan han får slinga det i några månader tills jag blivit ljusare. Så till sommaren kommer jag förmodligen vara blond igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0