Migrän

Japp, jag har löst mitt lilla fall.
Tror alltid jag har en hjärntumör eller liknande eftersom det bultande alltid sitter på ena sidan av huvudet.
Satt och läste lite och ja alla "symptomer" stämmer in till 100%

- Kännetecknas av mycket smärtsam pulserande huvudvärk som förvärras av ansträngning
- Vanligt är att värken upplevs sitta i ena halvan av huvudet och ibland vandrandes från ena sidan till den andra.
- Många med migrän upplever en förhöjd känslighet mot ljus och ljud. Det är inte ovanligt att man under ett anfall vill ligga ostörd i ett mörkt rum.

Sådär ja Johanna, bara hoppas på att du slipper såna här anfall fler gånger i veckan. Det får räcka med ett känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0