Käre gode Gud.

" Ty jag har syndat! Jag har idag inte ätit min dagliga dos av barnmat för att hålla nere på kalorierna. "

Alltså denna jäkla vikthysteri, hur orkar folk ens?!
Aja, får väl helt enkelt haka på trenden och se hur bra man mår av att endast trycka i sig 2 barnmatsburkar om dagen. Haha helt sjukt :D

Anywaaay.
Infomötet på AF idag gick bra, tog inte så lång tid som jag trodde. Så kom iväg därifrån efter någon halvtimme.
Kila in på Vlc som ligger mittemot och hämtade ansökningsblankett till utbildningen, så har nu suttit och fyllt i det mesta. Ska prata med min jobbcoach om resterande frågor. Hoppas verkligen på att komma in till hösten för nu har jag verkligen ett mål som jag vill fullfölja vilket känns awesome! Skulle vara skönt med en praktikplats under tiden, så vi ska försöka fixa in mig så snart som möjligt hos någon florist :)

Annars har min dag nog varit rätt så död. Tog hand om tvätten, fixa disken, handlade mat som sedan tillagades och efter det hamna vi båda i matkoma inne i sängen. Haha ytterst roligt liv vi har!
Vill att all is på vägarna ska försvinna så jag kan börja ta mina dagliga power-walkpromenixer runt strömmen, det är ju så skööönt!
Frågan är ju om man kanske skulle ge sig ut nu?
Om inte annat så får det nog bli sängen om en stund. Känner mig tröttare än vanligt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0