I JUST HAD SEX!!

Fast nae, det hade jag inte. Men sitter därimot och öser sönder den låten I just had sex med The Lonely Island ft Akon.


Haha så skön låt.

Patrik får snart dampet på mig. Jag öser runt här hemma med konstiga danser, en släng av touretts syndrom, en jäkla massa överenergi som jag inte blir av med och som grädden på mooouset liksom så är jag rätt så uttråkad!
Vinter är väldigt tråkig, eller iallafall nu såhär i januari-mars då det liksom ska vända till att bli vår, men innan det händer nåt så ska det vara blött, slaskigt och grått ute, inte OK!
Sitter även och funderar på om man skulle skaffa sig någon slags sysselsättning? Hoppas ju på att jag kan få tag i en praktik nu som man kan hoppa in på så snart som möjligt och att jag sen i höst kommer in på skolan, men innan det då? Oh, saknar verkligen att bo på landet, med stall och hästar!!!

14 år och rebellisk:
OH NI ÄR JU DUMMA I HUVEEEEET!  VARFÖR KAN VI INTE FLYTTA TILL STAAAAN FÖÖÖÖR?! snyft snyft. Jag HATAR det här jävla skitstället!!!!

20 år och något lugnare:
Fan, skulle nog ha njutit mer av tiden jag bodde hemma med famlijen och djuren. Trött på stan. Man kanske borde leta hus en bit ut på landet...en hästgård? Fast, då behöver man pengar va?

Ae, återgå till att störa Patrik i sitt cs:ande som bara kollar på mig och ler samtidigt som jag vet att hans tankar mest handlar om hur knäpp i huvet jag är :) TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0