God Kväll!

Mina fotar är som isbiiitar! Kom nyligen hem efter en kväll med Kakan och Albin. Knalla bort till henne, satt på hennes rum en stund sen tog vi bilen först till DonkarT så jag kunde få mina cheese, sen vidare mot Maxiparkeringen. Var tydligen bilträff idag med så drog bara dit och kolla léééééget lite. Träffa ingen, så drog vidare, hämnade på OkQ8 medans Albin snacka med några, sen styrde vi bilen mot Ektorp för att träffa Madde :)


Haha, hade blivit taggad i ett gammal klassfoto på Fejjan

Min klass, 9E när vi var i stockholm över dagen. Haha vår klass asså, så stööörd :D
Jag står till höger, till vänter om hon i röd keps (Mimmi). Så liten och oskyldig!

Men jaha, då drog grabbarna precis. Dom skulle till Cromwell och ta några öl. Så jag ska väl dra på en film och mysa ner mig i sängen och njuta av tystnaden :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

men NEEEEJ! :O

2011-01-08 @ 00:50:12
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: Patte

Mimmi får ta av sig sin trucker keps!!!!

2011-01-08 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0