Filmtips innan läggdags!

Hemma igen från bion. Kan verkligen rekomendera The Tourist för er som inte sett den. Finns nog inte en enda film med Johnny Depp som inte är bra, haha. Och Angelina "Big lips" Jolie, herreguuud så vacker kvinnan är!
Riktigt bra film iallafall!!!




Dock så har ju jag alltid samma otur när jag väl kommer iväg på bio. Förra gången så berättade jag ju om Kräk-Markus. Ikväll slapp jag spysjuka människor men istället hade jag en popcorn-ätande dam bredvid mig som smaskade det mest groteska smask jag någonsin hört! Popcorna bara flög ut ur munnen på henne. När hon väl slutat äta, ja då stoppar hon in ett tuggummi i munnen istället, haha fyfaaaan. Sen hade vi ju grabben framför oss som var en kopia av PH Cimon med en megaful mössa på huvudet som skymde sikten rätt bra. Men trotts massa prassel, prat och jobbiga människor så vare megamysigt att sitta där tillsammans med hjärtat :)

Nu tänkte jag gosa ner mig isängen och kolla på Sopranos med min bästa♥
Godnatt! Och ni, kolla på filmen ;)

Kommentarer
Postat av: din "bästa" faster ;P

Kul att ni fick användning för dem!

Men alltså, joo, Depp har gjort dåliga filmer...

Oftast är det bra filmer, men de finns...

the Ninth Gate tex? uuuuuusch så dålig....

2011-01-20 @ 00:18:59
Postat av: Johanna

Ja tusen tack för biljetterna :D

Hmm, har nog inte sett den filmen ens. Men dom jag har sett med han har varit kanonbra :D

2011-01-20 @ 09:38:32
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Sweeny Todd med honom var inte så jäkla bra heller!

2011-01-20 @ 10:40:15
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0