Esmeralda lillskruttet Steen

Tusan så jag saknar min lilla ögonsten just nu. Skulle göra allt för att få hem henne just i denna stund.
Vet hur bra hon har det hos mamma och pappa med dom andra djuren, men det är ju med mig hon ska vara och sprida den där glädjen som bara hon kan :)
Det är oerhört ensamt och tyst och det har det varit sen hon åkte. Känns som jag har svikit henne på nåt sätt genom att låta henne flytta hem till Köping lite då och då, men hon hade bara blivit knäpp av allt skrik och bråk som varit här hemma.
Men mamma berätta att hon har löpt klart nu och skrikandet har tystnat, så då är hon mer än välkommen hem min lilla tös, haha. Hoppas på att kunna hämta hem hennes snarast ialla fall, behöver mitt yrväder här hemma ♥









Vad skulle jag göra utan dig knäppa misse? Du är knäpp i hela huvet. Insåg även precis att du kommer finnas i mitt liv tills jag är över 30 om jag har tur :D

Aa, du kan vara en riktigt pain in the ass och en jäkla rebell som gör allt tvärt emot, du skriker och välter saker, men det finns inget i denna värld som skulle kunna fylla tomrummet efter dig om du försvann ♥

Kommentarer
Postat av: Kakan

Håller med dig. Det vore inte sig likt utan henne! :)

Du och hon är som handen i handsken!

<3

2011-01-16 @ 00:39:01
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

:')

2011-01-16 @ 01:11:42
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0