Drink a lá Zarah!

Här kommer de lovade bilderna från igår. Det bjöds på Appeltini, San Fransisco, Margaritas och annat gott!
Zarah var en riktigt jäkel på drinkar ;D


Barskåpet tömdes, haha.


Scheeebastian låg deckad efter första, färsking! Grisen till höger alltså.


Men han vakna till så då vare barre på't igen!


Haha pucko-Kakan!


Lilla Koda satt och grinchade sig på min jacka. Haha sötnäsa!


Ohooo happyfaaace :D


Superfina Zarah :D


Figapoooh intog bajsposition!! Hahahaha :D


Vet inte alls vad som hände med mitt face, men ah snyggt :D


Margareeeeetas, dock fanns inte alla saker vi behövde, men det blev gott iallafall :D


Haha jag och Kakan hängde i vårat rök-fönster. Spana på grannarna som boobgrabba och drackvin.

Drack förövrigt VANLIG VODKA, det stog på flaskan så inget ovanligt i den inte! Spelade även Scene it (?) som Zarah slog ut både mig och Kakan på. Awesome night med bruuudarna ♥

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack för en as bra kväll! :D <3

Hör av dig om du typ dör av uttråkning. ;)

2011-01-15 @ 20:54:49
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0