Det går bra nu.

Var på kyrkogården förut och tände ljus för mamma eftersom hon fyller år och tände även ett för farfar och Stigga.
Allt var lugnt med dom, men jag är lite besviken på att deras besök har upphört lite, skärpning på er :D
Antar att det kommer när jag väl flyttar sen, då jag behöver lite sällskap, så har det alltid varit, haha.
Var jättefint uppe vid kyrkan, dock en himla massa snö på alla gravar.


Tycker Östra Enebykyrka är så vacker! Kommer ihåg den dagen mamma och pappa gifte sig i den ♥



Och ja annars då? Måste säga att näst intill precis allt känns så jäkla bra nu, allt bara flyter på!

- Skriver kontrakt på lägenheten imorgon.
- Ska påbörja en avbetalning på den där jäkla boken snart, fick brev idag. Trodde skulden låg på över 5000 kr men icke icke, så happy blev jag för det :D
- Ska även betala av min skuld hos fogden, som även den inte var några större pengar.
- Ansökan till floristutbildningen kommer snart skickas in så fort jag pratat med både jobbcoach och VLC om studiemedel. Hoppas på att man bli antagen detta år.
- Praktik är även på gång så jag har något att göra om dagarna.

Finns nog ingen anledning till att deppa när att är som det är just nu :)
Nu ska jag invänta fotbollen och bara chillalalalaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0