Det är så näääära!

Har många roliga saker att berätta och kan väl börja med lägenheten.
Den är min, MEN endast om jag finner en borgenär vilket verkar väääldigt svårt. Har ringt runt och ingen som kan eller vill. Vill så gärna ha lägenheten och jag hoppas det finns en lösning på det hela :/ Är ritkigt glad över att hon valde mig. Så har til imorgon på mig att fixa med det här.

Var på möte med min jobbcoach förut också och vi har nu kommit fram till att jag ska skicka in en ansökan till Vuxenutbildningen Florist, kursen startar i höst. Måste dock få godkänt av AF att dom går in och betalar min utbildning, så ska skriva ihop ett mail till min handläggare nu snart :)
Bara hoppas på att man får en plats, sista ansökningsdagen är 15 maj, så har ju lite tid på mig. Känns skönt att jag har ett mål nu.

Så ja, allt känns relativt bra just nu! Bara hoppas på att det där med lägenheten löser sig :)
Ska väl sätta igång med matlagningen nu snart, magen skriker på mig!
Hare king, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Mmm, det låter bra det där! Med förhoppningar på att det löser sej då liksom! :O

2011-01-10 @ 16:46:40
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0