Confession # 4

Ok, det här är inte så stört, men rätt så.

Jag var 11 år och fruktansvärt förälskad.....i en bög! Han var och är fortfarande så mycket homosexuell som man kan bli.  Hans namn är Barbados-Magnus!
Ojojoj, i min värld fanns bara han och hans smöriga dansbandslåtar.
Dag ut och dag in satt jag där på mitt rum, letade efter bilder på han i tidningar som jag klippte ut, öste varenda låt på högsta volym och var tvungen att ha varenda ny skiva som kom.
Att han var bög kunde jag inte brytt mig mindre om, jag trodde nämligen att jag skulle kunna ha en chans på han, att vi skulle gifta oss och hela biten.
Jag skrev ett brev till han och bad även om en autograf. Men...än idag har jag inte fått något svar från mannen i mitt liv.
Hahahahaa.

Oh, hans ögon bara skriker efter mig!

Kommentarer
Postat av: din "bästa" faster ;P

Vågar jag säga att jag har träffat på honom en gång? ;P

2011-01-11 @ 00:18:30
Postat av: Johanna

HARU?! :O utan att ta min autograf av han som jag väntat på så länge xD

2011-01-11 @ 10:06:25
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: Kakan

Omg!

Ibland undrar man .. vad gick fel. -.-

2011-01-11 @ 20:18:07
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: din "bästa" faster ;P

Hade jag vetat, så hade jag självklart fixat en!

;D

2011-01-12 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0