Awesome !

Fick post förut, fränt va! Haha.
Ae men fick iallafall lite brev bland annat ett om min amorteringsplan, så det gick igenom.
Sen fick jag även en kopia på kreditupplysningen som Malmstaden gjorde på mig och när jag fick igenom allt så insåg jag att under ruriken "Skuld hos kronofogden" så stog det Inga registeringar.
Så jag ringde min pappa som är lite mer hajj på det där och han sa det att står det inget så finns det inget. Alltså har min skuld som jag har haft försvunnit! Och hur glad är jag inte nu då?! Jo typ |-----------------------------------| såhär fast ännu mer! Så jäkla skönt att jag nu bara har en skuld på "bara" 2000 kr som ska betalas av :D

Happy happy happy!


Just ja, jag lagar ju mat! Måste springa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0