Året var 2010.

Kom på att jag aldrig körde slutet på resumén av 2010, men det kommer.
Men så länge så kan vi ju alltid svara på lite booring frågor om just det, året 2010.

Hur har året 2010 varit för dig? Innehållsrikt med både lyckliga stunder, och mindre lyckliga.
Bättre än förra året? – Nae det tror jag inte.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Tog studenten tillsammans med mina flickor
Har du flyttat under år 2010? – Nope, har bott med Patrik sen hösten 2009 :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Finns nog många där.
Har du kysst en främling? – Icke.

Har du gjort någonting du ångrar? - Kan göra listan lång.
I så fall vad? – Lägg av!
Har du skämt ut dig? – Haha ja, det är väl det jag är lagom bäst på antar jag.
Har du ljugit för en vän? – En vit lögn, en onödig.
Har du varit ute en hel natt? – Ohja :)
Har du sovit i samma säng med någon av motsatta kön? - Japp
(hur kan sputte inte vara kär i denna fina kvinna?)


Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Njaae.
Har någon i din släkt avlidit? – Ja.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Haha ja det har nog faktiskt hänt.
Varit i slagsmål? – Nä, eller njee. Ae.


Har du träffat nya vänner? – Ja några stycken :)
Har du förlorat en vän? – Japp. Man växer helt enkelt ifrån varann. Blir vuxna på olika sätt.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nae.
Har du haft en relation med en vän? – Icke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0