9 Januari 2011

God eeeeeeeftermiddag folks!

Har varit lite glest mellan uppdateringarna men har haft annat för mig.
Igår fick jag och Patrik besök av bästis och hennes man. Vi beställde pizza, drack lite öl och kollade på skräckfilm såklart, haha. Kakan höll på att dö några gånger när vi såg på Dead Silence (Dockor). Dockor är ju ingen favorit för mig, hatar verkligen asen, men tog mig igenom filmen ännu en gång enbart för att skrämma skiten ur Kakan.
Efter den så kollade vi på en film grabbarna ville se, Saw VII. Jäkligt bra faktiskt, dock är jag inget fan av allt splatter, haha. Tack för en kanonkväll iallafall ♥


Just nu står mannen i duschen, jag glor på Tv, en gammal Arsenal-spelare som ska få 8 överviktiga ungar i form.
Fan så lata ungar kan vara! :O
Men men, ska väl fixa och sen dra upp till Alina, Patrik behöver ett nytt tangentbord.



Min frukost....

....Sputtes frukost! Haha så söt, startar dagen med lite nyttig mangoraja-sås :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0