7 Januari 2011

Oh vilken superseg fredag.
Har inte gjort ett dugg förutom att snacka lite med bästis och hennes man nedanför mig, ätit mat och duschat. Visst, lite tv och en sväng ute på fejjan med såklart. Men annar är det rätt så dött och kan inte komma på ett dugg att göra, för allt kostar pengar i denna värld, och det är något jag inte har mycket av.

Har aldrig varit så shoppingsugen som idag. Det har gått ett halvår typ utan att jag haft mina egna pengar, så det har inte blivit något slöseri för min del med pengar. Hoppas på att jag får mina första denna månad, skulle vara så extremt skönt! " Du har ju apmycket kläder" säger Sputte, och ja det har jag väl, men man vill gärna ha lite nytt. Alla flickor vet vad jag pratar om. Tråkigt att inte till slut kunna variera sig.



Som sagt, några planer för kvällen finns inte. Patrik skulle väl antaglien ta hit sina polare och spela, vilket jag inte är ett dugg intresserad av så antingen blir det sängen för min del eller så får man se om någon hör av sig.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

ooh, Skulle gärna hittat på ngt om jag inte hade haft massor att göra! :(

2011-01-07 @ 18:13:54
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0