31 Januari 2011

Shululuu!

Förlåt för kass uppdatering, men man har inte så mycket att dela med sig av när man inte har något att göra om dagarna, eller i detta fall haft huvudvärk sen i torsdagskväll. Den kommer och går hela tiden, den försvinner aldrig helt. Trött är jag på't nu iallafall och ännu tröttsammare är det när huvudvärkstabletter inte funkar längre.
Tror att det sitter i nacken på högersidan så får bli att kolla upp det när man får pengar.
Och på tal om pengar. Det har vi inte fått några än, så räkningar och sånt blir försenat denna månad. Känns såhääääääääääääääääääääääääääääär kul! -.-'

Har i vilket fall som helst bara gjort massa nödvändigt idag.
Medans Patrik var på körskolan imorse vid 10 så passade jag på att diska och städa en sväng.
När han sen kom hem stog frukosten på bordet så det var bara sätta sig ner och äta. Tusan vilken bra flickvän jag är!
Efteråt så satt vi oss ner med körskoleböckerna och jag hjälpte Patrik plugga några timmar. Gjorde även ett sånt där prov på datorn och det gick bra :)
Så vi hoppas på att han får sitt körkort rätt snart. Skulle underlätta massor faktiskt!


Insåg precis hur paartysugen jag är när jag satt och kolla igenom lite bilder! :O
Får bli att dra ihop nåt när plånboken tillåter!


Now it's time for some nuts!!!!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

om det är nacken du har ont i så kanske VoltarenT hjälper. Det använder jag iaf, för jag får ofta ont i nacken när jag jobbar, och det brukar gå över på nån timma max

2011-01-31 @ 19:21:06
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: Kakan

åh, älskade sommarn 2010! <3

2011-02-01 @ 19:34:23
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0