3 Januari 2011

Tusan vilken slackerdag jag/vi har haft (mm patrik kom hem igår kväll)
Kom väl ur sängen vid kl 14 skulle jag gissa på, lagade lite mat och käkade vid 15, tog yttligare någon timme innan vi tog oss in i duschen och fram till nu har vi bara segat framför varsin dator, meeen det kan vara skönt med sånna dagar också :)

En kul nyhet denna dag är även att jag fick en lägenhetsvisning på onsdag kl 14. Min vapendragare Zarah ska med då, haha vågar inte själv. Visst, killen jag ringde lät aptrevlig men man vet aldrig!
Lägenheten ligger på Linköpingsvägen, typ vid Eberskolan. Det är en 1:a på 38 kvm med balkong. Vore perfekt om jag kunde få den för då skulle Esmet och hennes syster kunna visstas på ballen och få lite frisk luft :D
Återkommer med mer info då jag varit på visningen.

Nu ska jag gå igenom lite papper som ska vara klara till mitt möte med jobbcoachen imorgon. Iofs, dom är redan klara, men ska gå igenom allt en gång till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0