28 Januari 2011

Fredag, igen!

Utan pengar, med en tvättid kl 16-19 och en huvudvärk som har hållt sig fast vid mig sen igår!
Låg ju och läste Carolinas bok igår. Hann väl ta mig igenom halva boken på en sisådär en 1½ timme, men sen vare stopp! Kände hur ögonen sa ifrån och en timme senare låg jag med en fruktansvärd huvudvärk som jag hoppades skulle försvinna under natten...men icke!
Vaknade upp vid 7 imorse och kände hur hela vänstersidan av huvet, mestadels vid tinningen, banka som aldrig förr. Somnade om och hoppades på att det skulle ha gett sig, men nae då!

Så det var bara försöka få i sig lite frukost för att sen krypa ner i sängen igen, och där har jag spenderat min tid fram till nu, 15:15...värt!!
Dock så känns det som att bultandet i huvet börjar ge sig.

Så detta är då anledningen till att jag inte haft orken att sitta här.
Och jag har nog inte så mycket att berätta om just nu, det har man inte när man tillbringat sin tid i sängen hela dagen. Fast jo, jag kollade lite på Extreme Home Makeover och jag grät som ett barn när familjen kom hem.



Haha Miss Crazy-eye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0