26 Januari 2011

Hej!

Egentligen är det här det sista jag har lust med just nu, men ville bara göra en snabb uppdatering i alla fall.
Kom nyss hem igen efter att ha varit på möte. Vi gjorde klart och skrev ut mitt cv+pers.brev så nu är det helt awesome och ingen kan tacka nej när dom ser det! Fick order om att kila förbi olika florister och lämna in papprena hos dom och se om någon kan tänka sig ha mig där :)
Var även förbi på AF och lämna in ett papper. Väl där inne såg jag en brat. Jag tror hans pappa har lsutat betala...
Lämnade även in min ansökan på VLC så nu är allt klart!

Inget nytt på pengafronten. Ska kolla efter klockan 16 om det kommit in något. Haha vi har typ 60 kr kvar att leva på och vi har nog aldrig levt så snålt som denna månad. Aja, bara hoppas...annars blir jag surare än vad jag redan är.

Ska gå och lägga mig nu, kan knappt stå eller sitta. Det var ett rent helvete att ta sig upp till stan och överallt jag skulle. Har ju (för att gå in lite privat) hoppat över min M ett antal gånger och nu så har jag smärta och kramper i mage och rygg som är förjääääävliga rent ut sagt.  Där fick jag trippelt upp liksom, tack för den! Så ska däcka i sängen nån timme och se om jag mår bättre sen. Känns som min rygg håller på att gå aaaaaaaav.


Hare king, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0