25 Januari 2011

Skepp o' hoj!

Vakna upp till en liten lätt snöstorm idag, så förhoppningen om att våren snart är här försvann rätt snabbt.
25:e idag då, och det är då man hoppas på att cashen rullar in på kontot efter kl 12 eller kl 16, får hoppas iallafall.
Skulle behöva åka iväg och storhandla lite, man får mest bara ett eko tillbaka om man öppnar kylen, haha.


Igår ja... Jag måste ha varit väldigt trött. Varför skrev jag "stallet" som rubrik och inlägget innehöll bara en kort rad om hur trött jag var?
I vilket fall som helst så hämtade Kakan upp mig här utanför vid strax efter 16 igår, vi åkte hem till hennes mor i Svärtingen och bytte om till stallkläder och gled sedan vidare mot hästarna.
Dom fixa med mat och vatten och jag chilla mest bara omkring, haha.


Älghästen Ron och Kakan :D


En hungrig Tubbe


En Nettan som fixar med vattnet.

Efteråt fick det bli att byta lite kläder och käka lite food för Kakans del för att sen åka in till stan igen.
Där mötte Albin upp oss och så drog vi till Djimmyboii för att hämta mina grejer jag hade kvar där sne jag bodde hos han i somras. Haha jag hade liiite att fixa när jag kom hem, måste även forsätta idag med alla kläder.

Ae, se om man finner något frukostliknande att stoppa i sig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0