23 Januari 2011 - Armin och Jens

Gråmulen söndag och inget som står på "måste göras"-listan idag, skönt!
Jag och mina andra hälft har legat i sängen och kollat på Sopranos nu på förmiddagen och nu väntar jag på att han ska göra sig klar för att gå bort och inhandla lite mat snäll som han är :)


Igår kväll satt vi och kolla på två puckon, Armin och Jens. Haha asså seriöst, deras skämt är helt sjuka som dom gör mot varandra och även mot Armins mamma!


Alltså, detta skulle jag aldrig kunna gör mot någon av mina vänner och om någon gjort det mot mig, haha fyfan den människan hade fått veta att den levde. Så djävulskt elakt "skämt" :D



Favoriten! Haha morsan lackar uuuuur totalt! "Du är inte min son!!!"


Jens lilla payback ;D Klockrent!

Goddag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0