22 Januari 2011

Haha känner mig ovanligt seg idag. Har inte hunnit så långt mer än att ligga i sängen till 13:30, sen nu tagit en lång och uppfräschande dusch med benrakning osv.

Sov väldigt dåligt inatt. Somnade runt kl 3, vaknar vid halv 4 av att Jaana ringer, orkar inte svara så somnar om efter nån kvart igen. Runt halv 5 trodde jag det var krig och vakna med världens ryck av att någon var väääääldigt arg i vårat trapphus. Mannen skrek, lät riktigt förbannad och kasta igen någons yttedörr det hårdaste han kunde innan han försvann ut ur porten. Jag sitter upp helt panikslagen, Patrik sätter sig upp och bara ler och jag frågar om ytterdörren är låst. "Jaaarå" svarar han och somnar lika fort igen.
Nu imorse när jag sa nåt om det som hände tidigt imorse så har han inte ett minne av nåt utav det, så alltså har han fortfarande sovit fast jag pratade med han, haha. Snacka om att sova djupt.

Så aa, klockan börjar närma mig tre snart så ska klä på mig, fixa och sedan handla lite käk hade jag tänkt :)
Hare king, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Pierre brukar prata med mig, hålla altså långa konversationer och sen när han vaknar morgonen efter har han inget minne av det. Så med honom måste man väcka honom, och när han sitter upp, väcka honom igen! :P

2011-01-22 @ 15:15:59
URL: http://CuddlyCake.se/Blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0