20 Januari 2011

Godmorgon!

Alltså, jag är trött. Riiiktigt trött.
Somnade runt 4 inatt, men lyckades ändå med att bli människa och relativt vaken när Patrik gick upp vid 9:15.
Han ska snart iväg och övningsköra med Bengt!

Solen lyser idag och jag känner hopp om att det en dag blir vår! Awesome :)
Har lite ärenden att utföra idag, vilket är perfekt för då får jag komma ut i det fina vädret.
Ska bland annat på möte på Af, vidare till Vlc för att hämta blanketter och jag tror nog tusan att jag ska försöka få med Patrik på en runda runt strömmen.
Well, time for some breakfaaast!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Blir ingen vår. Snöade nyss, eller om det fortfarande gör det. hmmmm :(

2011-01-20 @ 20:00:28
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0