18 Januari 2011

Koncentrationsförmågan är nere på noll och jag sitter och lyssnar på Bubbles?

Vet inte vad som hände, haha. Skulle sätta mig för att göra lite ändringar i mitt CV / Pers.brev men så slutade det med att slutet av 90-talet, början på 2000-talet knacka på min dörr och förstörde allt. Som alltid så diskuteras med flitigt med min vapendragare Zarah om hur folket tänkte när de valde outfit till videon, haha.



Var iallafall på möte förut med min jobbcoach. Vi kolla igenom cv och pers.brev och ska som sagt göra några få justeringar. Pratade även om praktiken som jag vill ut på så nästa vecka ska vi bara kolla igenom lite saker sen blir det att ge sig ut till olika floristbutiker och se om någon är intresserada av att ta emot mig.
Imorgon ska jag även gå upp till vägledningscentrum för att prata om min ansökan till vuxenutb. florist.

Känns som att det är så mycket som händer och som ska hinnas med, men att jag själv inte hinner med!
Allt går så snabbt och det är mycket som det ska fixas med. Även om jag inte har någon sysselsättning just nu om dagarna, så försvinner bara tiden iväg. Har dock gjort lite nytta och hoppas på att allt lugnar ner sig snart.
Sover inte heller ordentligt om nätterna längre. Det är något som håller mig vaken och när jag väl somnar till, är det som att något gör sig påmind och där ligger jag klarvaken igen. Tror att omedveten stress har tagit över, så lika bra att försöka varva ner lite även om det är mycket som händer nu. allt handlar nog mest om ovisshet, att jag inte alls vet vart jag står om en vecka, någon månad eller år. Dock är jag den som lever i nuet, så måste skippa tankar om framtiden.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Alltså!!

Klädvalen är ju bara jätte hemska verkligen! :O det finns ingen som helst förklaring till varför! NAE

2011-01-18 @ 16:47:01
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: mathildablomberg

hej :) åh vad gulligt av dig, om du tycker det är lättare så går det alltid att följa via bloglovin!

2011-01-18 @ 19:03:28
URL: http://fallagard.blogg.se/
Postat av: hanna

Du är jätte fin!

Försök ignonera tankarna när dem kommer.

Kolla dig i spegeln och se att du är fin som du är, för det är du! Du är sjukt vacker!

kram

2011-01-19 @ 08:42:57
URL: http://hannakindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0