16 Januari 2011

Tjenna!

Är på grinit jävla humör idag, sov väl bara sisådär en 1½ timme under hela natten/morgonen.
Låg fram till kl 4 och väntade på att Patrik skulle komma hem, eller ialla fall höra av sig, men inte då. Inte ett ord från hans sida. Så lyckades väl somna till och vaknade med ett ryck när jag hörde hur han snubba in här hemma vid 5 imorse. Och ja, lagom arg var jag då. Somande nån halvtimme runt 6 imorse och resten av tiden så låg jag bara och vred och vände på mig. Så ah, idag har jag inte lust med ett jäkla någe.

Lagade precis mat och diska så tänkte sysselsätta mig med att kolla på Easy A.

Edit: Jäkligt bra film! Du hittar filmen här.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Easy A, klockren film! :P

2011-01-16 @ 22:07:10
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0