15 Januari 2011

Hej hej, hallå dagboken!

Jag är inte död, har bara inte haft orken att sätta mig vid larren idag.
Har nyss fått i mig lite mat och ska snart kolla klart fotbollen som snart sätter igång igen med andra halvlek.
West Ham - Arsenal, och just nu leder mina grabbar med 2-0 :)

Patrik stack precis iväg till Haga. Han skulle träffa lite polare för att ta några öl sen dra och bowla.
Så nu har jag lite Me, myself and I time här hemma så då passar jag på att bland annat skriva ett inlägg här och så kan man ju alltid dansa runt i lägenheten som jag inte vågrar annars eftersom Patrik då skulle tro han var tillsammans med ett utvecklo, haha. Just ja, bilder från igår kommer upp senare sen. Hade en kanonkväll med tjejorna med goda drinkar och girlytalk! Tack mina fina!

Nej nu återvänder jag till fotbollens värld! Håll utkik lite senare efter bilder från gårdagen :)


HAHA "Royaaaaaaaal with cheeeeeeese" och lilla Gunnel på ett hörn, även Koda som gosa ner sig i min jacka uppe på soffan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0