14 Januari 2011

Hellåj!

Kom precis hem, har varit iväg sen kl 12 förut idag.
Mötte upp Zarah utanför henne och sen gick vi upp till Medley. Ni anar inte hur skööönt det var för min kropp att börja röra på sig igen. Vi körde 20 minuter på nån frän grej, apjobbig och sen 20 min på cykel. Kände att det räckte nog med att starta med 40 minuter första gången. Imorgon blir det simning nån timme och då ska vi försöka slita med Kakan också, haha.  Aja, riktigt skönt att komma igång lite. Dock äre bara en vecka men det är ju alltid något :)

Efteråt så hämta vi ut Zarah's bok, handlade och bråkade med snabbkassagrejen på Coop Saluhallen, haha. Som tur var så kom en kille som jobbar där och fixa. Så jag hjälpte Z med att bära hem hennes varor och sen påvägen hem så stannde jag till på Netto för att köpa lite till maten jag tänkte göra nu; makaronilåda med bacom och chili/paprika creme fresch (?) Blir nog gott :)

Hörs sen!

Patrik: Tack för du är min flickvän!!!
Ja, han är för söt när han får tourettsanfall och skriker saker.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

hahahaha, creme fresh? inte creme fraiche då? ;)

2011-01-14 @ 16:34:10
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: Johanna

hahah det är ett svårt ord som inte borde finnas i svenska språket ! :p

2011-01-14 @ 17:03:13
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0