13 Januari 2011

Oh du miiiilde vad trött jag är!
Det är nog matkoman som kommer, haha.


Min dag i det stora hela då? Jorå serrö att vi kila ner till Malmstadens Borgs för att skriva på mitt kontrakt för lägenheten, så nu är det klaaaaart och det var nog dagens höjdpunkt. Kändes bra faktiskt :)


Efter det så knalla vi upp mot staden. Hämtade ut lite kontoutdrag, dagsanteckningar från AF och alla såna papper som behövs när man lämnar in till Ekon.bist. På Af så anslöt sig även bästis och hennes man så efter inlämning av papper så försökte vi bestämma ställe att äta på och antar att folk inte bli så förvånade när jag säger att vi sluta upp på DonkarT efter mycket om och men, haha. Gott som tusan!
Tog sen spånken hem och där fick vi sällskap av en skön gubbe, eller ah alkis rättare sagt. Han gillar porr och ville desstuom byta sin mössa mot min halsduk, haha så stört.

Men men, ska in och lägga mig i sängen brevid sötsaken en stund :)

EDIT: PAPPA ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST, hahahah :D

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

låter bra de där vettu! :O

2011-01-13 @ 18:03:09
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: pappsen

du glömde en sak bara;PAPPA ÄR BÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!

2011-01-13 @ 19:00:23
Postat av: Johanna

Så pappsen, nu är det ordnat ;D

2011-01-13 @ 19:48:24
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0