12 Januari 2011

NANANANAANANAN OH HAPPY DAY!
Imorgon klockan 14:30 skriver jag kontraktet för nya lägenheten!!!
Får väl tacka min pappa för hjälpen faktiskt, tur att han är en jäkel på att prata, haha.
Dock är det ett korttidskontrakt, så sköert jag mig inte med hyror etc. så kan dom skicka ut mig eftersom det inte är någon som helst uppsägningstid då jag inte har en borgenär. Men jag är glaaaadast i världen just nu :D


När Patrik kommer hem (han är och övningskör på körskolan) så ska vi knalla upp till kyrkogården.
Mamma skulle ha fyllt 45 år idag, så ska dit och tända ljus och säga grattis. Ska även hälsa på farfar och Stigga och se så dom inte ställer till med bus där uppe :) ♥
Det är förövrigt nu 15 år sen mamma lämnade oss. 15 år går fort märker man nu.
Du är fortfarande lika saknad nu som då.

Meeeen nu ska jag styra lite och fortsätta le sådär töntigt som jag gjort senaste timmen!
Hare king, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå är Carola inte din riktiga mamma ? Vad hände med din riktiga mamma ? förlåt om jag frågar, men tack ändå :)

2011-01-12 @ 15:34:00
Postat av: Anonym

Årsdagen är den 29:E

2011-01-12 @ 17:20:01
Postat av: Johanna

eftersom jag inte har en aning om vem "Anonym" är, så är det inget jag berättar om.

2011-01-12 @ 18:26:51
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, varför ?

2011-01-12 @ 18:43:27
Postat av: Johanna

Om du har ett namn och jag känner dig så borde du redan veta, annars har du inte med det att göra :)

2011-01-12 @ 18:48:47
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

om jag vet vem du är då, men inte vet anledningen? (:

2011-01-13 @ 00:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0