1 Januari 2011

Haha det där kändes skumt att skriva, 2011.
Skönt med nytt år och nya möjligheter. Tänkte lägga upp lite bilder från vårat nyårs-firande med fina vänner :)

Först så blev det lite förkrök hemma hos oss:

Min man var otroligt snygg :)



Jag och Matte va på topp! :)

Grabbarna kollade på snusk i min närvaro, snällt! Haha.

Haha älskar den här bilden :D

Efter mycket om och med så kom vi äntligen iväg till Väster tull där jag fick träffa mina flickor:

Patrik och Matte hos Lindas kompis :)

Älsklingar!♥

Smygfotografen Danne var i farten, haha.

Chris var taggad :P  (här var alla på väg ut för lite mys vid 12-slaget, det regna)

En glad Danne :)

Kakan fick träffa sin andra hälft Crisse :D

Nyårspussen ♥

Nyårspuss nummer två :)

♥ Haha vi var lite blöta efter regnet som kom vid 12.

Kakan retas med Crisse, haha.

Fina töser! :)

Haha en kille hade olika strumpor som jag fann ytterst roligt :)

Finns fler bilder men inlägget blir waaaaaay too long då, så skippar det.
Hade iaf en kanonkväll (med undantag för vissa idioter) med mina finaste och jag fick pussa min man vid 12 slaget. Tack för att vi fick komma på party i Väster tull med! Underbara kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0