"Theres på cykel..?"

Oh herreguuud vilken jäkla kanondag jag haft tillsammans med bästaaaa vän och nu ikväll träffade vi även fina Lina :) Är riktigt trött efter att ha suttit på tråkigt infomöte på AF, knallat på stan i ett X antal timmar och nu ikväll åkt bil och haft kanonkul i typ 3 timmar. Haha tack tjejer!

Orkar inte riktigt skriva ett långdraget inlägg om hela dagen, är så fruktansvärt trött.
Men blev en fika på Kupolen med massa skratt och Räponshake.
Jag fick en tablett av Kakan som gjorde att tungan domna bort ,så satt och äckla mig lite, och så blev det typ tre stycken dreggelsträngar från munnen.

Kakan: Oh...tre stycken!! (jätteäcklad)
Jag: Theres på cykel...?
Kakan: HAHAHA jag sa TRE STYCKEN!

Tror min hörsel har blivit ännu värre, för vad tusan skulle lilla thess cykla runt på stan för?! Haha.


Älskar Kakans snygga pose! :D


Shake @ Kupolen. Snygg är hon!


Shake @Kupolen!


Min snygging inne på Cubus! Haha en riiiktig pilot barre.

Nae, nu tänker jag sova. Lägger upp bilder på dagens shopping imorgon och även bild på något så jäkla snyggt som jag hämtade idag ;D

Kommentarer
Postat av: Kakan

Haha, älskar oss! <3

2011-02-22 @ 20:30:58
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Frankie

helt omöjligt att inte älska oss <3

2011-02-22 @ 21:06:29
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0