Skafferiet

Det är fan farligt ute! Aphalt, svinkallt och massa mysko folk. Allt detta bara för att gå ner till Statoil, haha.


Blev ju som sagt lite mysigt bästighäng med Kakan förut. Min lilla pingla, finns ingen finare än henne. Jag har haft världens tur som fått denna sötsak till bästa vän♥
Blev iallafall en 22 minutare upp på Nc, superskönt som vanligt. Lyckades med att somna till också men väcktes av Spinningens aphöga musik, haha.
Efteråt, bruna och fina, så kila vi ner till skafferiet. Det dracks kaffe och varm choklad med marsmellows (?), supergott. Riktigt mysigt vare att bara sitta där och prata om allt och inget. Älskar oss...våra samtal kan vara så djup seriösa till att bli helt hysteriskt knasiga. Hon är ju sådär himla härligt knäpp den där Kakan :D



Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa klart en bok jag påbörjade för ett tag sen, och hoppas på att jag inte får ont i huvet såklart. Sen blir det nog sova skulle jag tro :)


Kommentarer
Postat av: Kakan

och bordet som skrämde ihjäl mig. fy attan! xD

2011-02-24 @ 20:10:42
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0