Rubriker suger.

So, it's me and my glass of vodka!
Behöver sånna här kvällar. Bara vara ensam hemma, lyssna på musik och rensa huvet på tankar.
Musik är det enda språk som inte behöver översättas...

Visst, hade det varit en vanlig fredag så hade jag inte tvekat på att dra iväg med tjejerna. Men jag orkar verkligen inte, inte ikväll. Jag behöver bearbeta vissa saker och det gör jag helst i ensamhet, blir så mycket lättare haha :)


Nanana, nu ska jag fortsätta bläddra igenom bildmappar och ösa gamla 80-tals klassiker.




Total lycka.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Fan vad jag älskar dendär bilden aså! :D <3

2011-02-14 @ 16:14:07
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Thess

BÄSTA!! jag ääääälskar er, våran bästa trio <3

2011-02-16 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0