På toppen av ett ankberg!

Heeeeelt insane! Blev mer eller mindre äten av alla ankisar som var vrålhungriga borta i parken förut.
Haha Kakan sprang runt med en hel ankflock efter sig, livrädd :D
Efter ankmatning så började vi gå bara, ingen plan på vart. Gick igenom industrilandskapet, fota lite, halka lite, sprang för våran egna spegelbild helt aprädda och slutligen gick vi förbi vår gamla skola, JB och då blev det massa minnen som det pratades och skrattades massor åt. Tusan vad vi saknar den skolan. Inte lektionerna och allt arbete, men vissa lärare och klassen :D














Haha jag våldförde mig på Moa Martinsson!



Haha älskar våra promenixer, slutar alltid med massa bus och knas♥

Kommentarer
Postat av: Kakan

Fan va jag älskar oss! <3

2011-02-28 @ 21:32:34
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Frankie

Mig med hun'! <3

2011-02-28 @ 21:33:00
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0