Oväntat besök.

Ligger just nu på golvet i mitt rum hemma hos mamma och pappa. Anledningen till själv golvet-situationen är att jag har min laptop på golvet, och lyfter jag på den så stängs skiten av haha. Luckan under har typ tappat varenda skruv så det glappar liksom lite.
Haha medans jag ligger här på golvet så är det en liten Esmet som smyger runt under sängen och busar vid slutet av överkastet nere på golvet. Typ ligger och smygkikar på mig och gömmer sig så fort jag kollar på henne samt hoppar upp i sängen och ligger och slår mig i huvet med tassen. Knas!

Denna dag har inte varit sådär jätte händelserik som dom andra.
Fixade ju med hö't imorse, tog hand om disken när Carola stack iväg och jobba och sedan fota jga lite.
Blev mest bilder på Ville då han gjorde mig sällskap här uppe. Han blir grymt ledsen när Carola åker hemmifrån så försökte underhålla han lite.






Skit i att jag ser ut som apa, det är söta hunden ni ska kolla på!


Ikväll är jag på lite halvkonstigt humör. Kan liksom inte riktigt förklara vad det är. Jag är inte arg, sur eller ledsen över något. Kanske mest trött, eller saknar Norrköping.
Kanske handlar om det som hänt eller att alla runt omkring säger åt mig att göra en sak, vilket låter smart till en början, kanske enkelt för andra. Just nu vill jag inte ha några som helst kommentarer om hur jag BORDE göra, för det är inte lätt. Jag är som jag är, och hela jag är komplicerad och gör gärna tvärtemot. Låt mitt liv vara komplicerat och trassligt. Vem vet, det kanske är så jag trivs som bäst? Verkar uppenbarligen så iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0