I väntan på praktikanten!

Drog ju som sagt ner till Candyland förut. Fick sällskap av min vän Djimmy boii!
Efteråt knalla vi över till Rusta där bästis har praktik och i väntan på att hon skulle sluta (45 min) så chilla vi runt lite där inne. Kolla på typ allt, jag spruta ner Djimmy med tjejparfym, tappa presentpappersrullar över golvet samt köpte djungelvrål och cola!


Djimmyboii!


Kanonbra keps!


Wierd / Happyface! 

Efteråt körde Kakan hem Djimmy, sen drog vi till ungdomsmott. för att kirra nya piller, apoteket, och ah sen hamna jag är hemma. Ska få i mig lite mat, försöker även få Kakan att äta där hemma. Hon är säääämstaste på att äta :D
Blir att dra sig utåt med henne snart igen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0