Faaan!

Haha så jääävla typiskt mig!
Skulle lägga mig och kolla på tv en LITEN stund, för jag visste att låg jag för länge så skulle jag bara somna.
Sa även till Patrik att kolla till mig efter en kvart och vad gör han inte? Jo hittat mig snarkandes inne på sängen och det går inte väcka mig. Armbåga han tillochmed i pannan haha :D
Så ja, en powernäp på 3 timmar...värt! Kommer nog sääkert kunna somna inatt.

Skulle ha gått bort till Kakan och hjälpt henne med hennes hår lite. Ja, här riskerar man faktiskt sitt friska liv för att umgås med en sjukling som henne ;D
Men nu blev det som det blev så ska väl äta nåt och kolla lite på tv igen, dock utan att somna!


Blir frisk nu pärlan!

Kommentarer
Postat av: Kakan

Är ju frisk nu, typ! :D <3

2011-02-04 @ 12:53:24
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0