Baby loves to dance in the daark!

Nananaa, här sitter en taggad Johanna som väntar besök av hennes tjejor!
Vi kör på girlsnight out ikväll, kommer självklart bli awesome!
Min man drog precis hem till Bulten...dom två plus Kricka, Tommy och en kille till kör på LAN-helg, så blir ensam här hemma hela helgen! Kommer få panik, jag kan ju inte sova ensam haha.

Var på stan med Zarah idag. Shoppde lite grann och med mig hem fick jag ett par nya svarta jeans, en söt topp från H&M, hårspray och viiiiin.  Tack för trevligt sällskap på stan :D




Topp köpt på H&M 79:-
Svarta "skinnylegs and loooong" jeans från Cubus 199:-
Smycken från Guldfynd.

Så ja, nu äre väl bara till att ösa musik och vänta på damerna.
Hörs! ;D

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Have fun!

2011-02-04 @ 18:45:42
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0