Angående Facebook!

Tänkte att jag skulle lägga en förklaring på det hela. Mina vänner undrade igår vart min facebook gått och gömt sig och ja, vart tog den vägen? Jo jag gjorde som så att jag inaktivera den på obestäm tid helt enkelt.
Känner bara att det blivit lite mycket. Enda sättet att få reda på saker är att man kollar fejjan, folk är inte alls sociala på samma sätt som förut. Jag säger inte att det är nåt dåligt med det hela, utan det är bara jag som tröttnat för stunden. Så kände att det var dags för ett uppehåll. Det tar upp så mycket tid för vissa och har man inget annat för sig, eller tillochmed borde göra annat, så hamnar man där iallafall. Man blir så jäkla osocial, samtidigt som man inte kan vara mer än social när man sitter inne på Facebook. Det mesta kretsar faktiskt runt denna sida, men ah, jag har tröttnat lite. Min blogg är nu min nya facebbok, ni får helt enkelt gå in här för att se vad som händer.
Så, nu vet ni! Vem vet, en dag kanske vi ses igen, haha :D

Kika in senare då det kommer lite fula videor på djuren och lite bilder för att göra det hela roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0