3 Februari 2011

Oh neej, tp-fot, värre än lösskägg!


Haha har sovit otroligt bra inatt, dock så har jag nog drömt dom sjukaste drömmarna.
Det var allt från benlösa katter till att dränka folk i en gummibåt övertäckt med en pressenning.
Vakna även tiiidigt imorse av att jag låg och garva, så måste även drömt nåt fruktansvärt kul!

Well, idag då?
Har inga större planer. Ska nog ta tag i städningen och även komma igång med att promenera runt strömmen.
Ska försöka få med mig någon som orkar. Just ja, ska ju även träffa Mimmi en runda idag och då blire troligtvis en 22-minutare uppe på NC :)
Aja, nu blir det frukost.



Haha just ja. Dagens vuxenpoäng går nog till mig då jag just satt och kollade på "Efter tio" på 4:an med Malou.
Inget som händer ofta men såg att Tyra (bloggerska) skulle vara med så blev lite nyfiken på vad hon hade att säga :)



Mamma och våran älskade Herkules. Jag saknar dig killen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0